Dodání zboží
Objednávka
- nákupem přímo do košíku, včetně vyplnění kontaktních údajů. Objednávka Vám bude potvrzena nejpozději do 2 pracovních dnů
- textem na adresu obchod@vybaveniprovozu.cz
- telefonicky na mobil +420 776 873 434
V objednávce nutno uvést telefonní číslo vlastní, nebo informované osoby, na kterém Vás bude kurýr PPL kontaktovat v den dodání.
Termín dodání
- Standardně odesíláme balíky do 50 kg 1 - 2 pracovních dnů kurýrskou službou DPD
- Palety se stroji a zařízením nad 50 kg a balíky jejíž obvod přesahuje 3m jsou odesílány dle standardu DHL jako paletová přeprava, jejíž objednání dopravy a přijmutí v systému DHL trvá 24 hodin a následné doručení palety po ČR do 48 hodin
Způsob dodání
Doprava se Vám automaticky načte dle hmotnosti produktů vložených do košíku.
- Balíky do hmotnosti 50 kg standardně dodáváme expresní zásilkovou službou DPD
- Palety se stroji a zařízením nad 50 kg dodáváme zásilkovou službou PPL
- Jakékoli zboží je možno vyzvednout přímo na naši prodejně
Paletová přeprava DHL po ČR

Balíková přeprava DPD po ČR

- Doprava zdarma se vždy vztahuje pouze na produkty, u kterých je uvedena a týká se doručení po území ČR.
- Produkty s dopravou zdarma není možné posílat společně s dalším materiálem.
Doručení na adresu mimo ČR
Aktuálně: Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Německo a Velká Británie
- Konečná cena za poštovné a balné u balíků a paletové přepravy bude dopočítána individuálně dle objednávky.
- Doběrečné bude dopočítáno individuálně dle objednávky.
Převzetí zboží
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu.
- V případě zjištění zjevného porušení obalu zásilku nepřebírejte a tuto skutečnost neprodleně oznamte dopravci i nám jakožto odesílateli. Nenechte se dopravce odbýt a sepište s ním protokol o poškození!
- Podpisem předávacího protokolu přepravce kupující stvrzuje, že zásilka byla dodána v pořádku a splňovala všechny podmínky. Na případnou pozdější reklamaci ohledně poškození, porušení obalu zásilky nebo zboží, nemůže být brán zřetel. Pokud není sepsán protokol s řidičem, nikdo nám ani Vám škodu na zboží nenahradí.
- V případě, že zjistíte závadu na zboží později, vztahuje se na daný výrobek klasická reklamace a k tomu daný postup (viz Obchodní podmínky a Reklamační rád).
- V případě jakýchkoli dotazů a nejasností nás neváhejte kontaktovat

Vrácení zboží
- Zboží možno vrátit bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení zásilky. Nevrací se poštovné, pouze částka za zboží.
Platba
- Hotově při převzetí zásilky jen při balíkové přepravě
- Možno platit bankovní kartou jen při balíkové přepravě
- Hotově při paletové přepravě
- Převodem na účet dodavatele.
- V rámci potvrzení objednávky Vám bude sděleno číslo účtu a přesná výše platby. Zásilka bude odeslána po obdržení platby nebo po zaslání dokladu o zaplacení. Je nutno počítat se zpožděním zásilky o 2 - 3 dny.
Platnost cen
- Platnost cen je do vyprodání zásob.